خدمات طراحی سایت

فهرست محتوا
    Add a header to begin generating the table of contents
    طراحی سایت

    خدمات طراحی سایت

    در دنیای امروزی، حضور در فضای دیجیتال تبدیل به یک موضوع مهم و اساسی برای هر کسب و کاری شده است.

    به همین منظور، با طراحی سایت مناسب و کاربرپسند می‌توانید یک ابزار بسیار موثر برای معرفی خدمات و محصولات، جذب مخاطبان و ارتباط با مشتریان در اختیار داشته باشید.

    در این مقاله، به این موضوع می‌پردازیم که هدف از طراحی سایت چیست و چرا هر کسب و کاری تاحدودی به یک سایت نیاز دارد.

    هدف از طراحی سایت

    قبل از انجام هرکاری بایستی نیازها و اهداف خود را مشخص کنید. در واقع به این موضوع فکر کنید که برای چه منظوری قرار است وبسایت شما طراحی شود؟ چه موضوعاتی برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است؟

    توجه داشته باشید که این مرحله به ظاهر ساده، برای طراح سایت دارای اهمیت بالایی است. زیرا اهداف و نیازهای شما به وی کمک خواهد کرد تا فرآیند طراحی سایت را به درستی انجام دهد و در روند طراحی نیز از دوباره‌کاری و اتلاف زمان و هزینه جلوگیری شود.

    چرا به سایت نیاز داریم؟

    حضور آنلاین

    داشتن سایت و حضور در فضای آنلاین، یک برد دو طرفه است. شما و هم‌چنین مخاطبانتان می‌توانید از این فضا به بهترین شکل استفاده کنید.

    اعتبارسازی

    با داشتن یک سایت عالی و بی نقص این پیام مهم را به مخاطبان خود می‌دهید که شما در کار خود جدیت دارید. ارائه خدمات به صورت حرفه‌ای در سایت منجر به افزایش اعتماد مخاطیبان به شما می‌شود.

    بازاریابی و تبلیغات

    شما با داشتن سایت و سئوی آن، یک بازاریابی آنلاین بسیار قوی خواهید داشت. امروزه بسیاری از مخاطبان برای یافتن خدمات مورد نیاز خود در فضای آنلاین به جستجو می‌پردازند.

    رقابت با سایر رقبا

    در دنیای دیجیتالی امروز، رقبای شما هم دست به کار شده و برای جذب مخاطبان بیشتر و برندسازی خود اقدام به ساخت سایت می‌کنند.

    انواع طراحی سایت

    یک سایت‌ ممکن است در سبک‌های مختلفی طراحی شود که هر کدام مزایا و محدودیت‌هایی دارند. شما می‌بایست با توجه به نیاز و هدف خود یکی از سبک‌ها را انتخاب نمایید. در ادامه به برخی از انواع طراحی سایت اشاره می‌کنیم:

    طراحی سایت شرکتی

    این نوع وبسایت‌ها معمولاً برای ارائه خدمات و اطلاعات یک شرکت طراحی می‌شوند. لازم به ذکر است که این وبسایت‌ها اغلب طراحی ساده اما جذابی دارند تا کاربران به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.
    طراحی سایت شرکتی

    پلن‌های اقتصادی و پیشرفته​

    طراحی سایت شرکتی / وبلاگی

    قابلیت‌ها و امکانات پلن اقتصادی پلن پیشرفته
    دامنه بر عهده مشتری بر عهده مشتری
    هاست بر عهده مشتری بر عهده مشتری
    صفحه اصلی
    صفحه وبلاگ
    صفحه تماس با ما
    صفحه درباره ما
    صفحات اضافه عادی ۲ صفحه ۳ صفحه
    صفحات اضافه وبلاگی ۲ صفحه
    فرم ثبت مشخصات ۱ صفحه
    خدمات SEO
    پشتیبانی رایگان ۳ ماه ۶ ماه
    زمان تقریبی تحویل ۳۰ روز ۴۵ روز
    هزینه جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت تماس بگیرید

    طراحی سایت فروشگاهی یا ای-کامرس

    همانطور که از اسم آن برمی‌آید، این نوع سایت ها برای فروش محصولات یا خدمات آنلاین طراحی می‌شوند. فروش آنلاین به خصوص بعد از دوران همه‌گیری کرونا، در ایران جایگاه ویژه‌ای پیدا کرد. بنابراین نیاز به یک سایت فروشگاهی بیش از پیش بین کاربران احساس می‌شود.
    طراحی سایت فروشگاهی

    پلن‌های اقتصادی و پیشرفته​

    طراحی سایت فروشگاهی

    قابلیت‌ها و امکانات پلن اقتصادی پلن پیشرفته
    دامنه بر عهده مشتری بر عهده مشتری
    هاست بر عهده مشتری بر عهده مشتری
    صفحه اصلی
    صفحه وبلاگ
    صفحه تماس با ما
    صفحه درباره ما
    صفحات اضافه عادی ۱ صفحه ۲ صفحه
    صفحات اضافه وبلاگی ۱ صفحه
    فرم ثبت مشخصات ۲ صفحه
    صفحه فروشگاه ۱ صفحه ۲ صفحه
    درگاه پرداخت
    خدمات SEO
    پشتیبانی رایگان ۳ ماه ۶ ماه
    زمان تقریبی تحویل ۴۵ روز ۶۰ روز
    هزینه جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت تماس بگیرید

    طراحی سایت شخصی یا وبلاگی

    زمانی که قصد دارید تجربیات و مطالب شخصی خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید سایت شخصی یا وبلاگی برای شما مناسب خواهد بود.

    طراحی سایت خبری مجله ای

    سایت‌های خبری و مجله‌ای برای انتشار اخبار، مقالات و مطالب متنوع و جذاب به مخاطبان است. این نوع وبسایت باید از ویژگی‌ها و اهداف خاصی برای ارتباط با خوانندگان است.

    انواع معمول طراحی وبسایت را با یکدیگر مرور کردیم. اما ممکن است که شما با توجه به نوع فعالیت و هدف و نیاز خود، نوع جدیدی از طراحی سایت را بخواهید. ما در «رواج» به شما کمک میکنیم تا با طراحی وبسایت اختصاصی شما را به اهداف خود برسانیم.

    انواع طراحی سایت بر اساس زبان برنامه نویسی

    تاکنون درباره انواع طراحی وبسایت از نظر هدف و موضوع فعالیت سخن گفتیم. حال بهتر است تا با انواع سایت از نظر برنامه نویسی و نوع سیستم مدیریت محتوا آشنا شوید.

    1- سایت‌های اختصاصی (Custom Websites)

    سایت اختصاصی به طور دقیق بر اساس نیازها، اهداف و استراتژی‌های مشتری طراحی و توسعه داده می‌شود. زمانی که مشتری بنا به دلایلی نخواهد از سایت های مبتنی بر  سیستم مدیریت محتوای آماده مانند وردپرس استفاده کند.

    2- سایت‌های مبتنی بر سیستم مدیریت محتوا (CMS Websites)

    این سایت‌ها با توجه به نوع سیستم مدیریت محتوای استفاده شده انواع مختلفی دارند.
    • سایت وردپرسی
    محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا برای ساخت وبسایت‌های داینامیک، بلاگ‌ها و فروشگاه‌های آنلاین است. امروزه با پیشرفت وردپرس و پلاگین‌های آن، می‌توانیم هر نوع وبسایتی مورد نیاز مشتری را طراحی کنیم.
    • سایت بر پایه جوملا یا دروپال (Drupal)
    که سیستم‌های مدیریت محتوای شناخته شده دیگری هستند که برای ایجاد وبسایت‌های متنوع استفاده می‌شوند.
    • سایت تحت فریم‌ورک‌های مخصوص (Framework-based Websites)
      • در طراحی سایت بر پایه Laravel یا Symfony ، از فریم‌ورک‌های PHP محبوب مانند Laravel یا Symfony بهره گرفته شده که دارای امکانات و امنیت بالایی هستند.
      • در طراحی سایت بر پایه AngularJS و ReactJS ، از فریمورک‌های جاوااسکریپت مثل AngularJS یا ReactJS استفاده می‌شود که برای ساخت سایت‌های تعاملی و پویا هستند.

    3- سایت‌های استاتیک (Static Websites)

    سایت‌های استاتیک به سایت‌هایی گفته می‌شود که فقط ازHTML  و CSS استفاده می‌شود. این نوع سایت‌ها فاقد اجزای پویا هستند و برای کاربردهایی مانند منوی دیجیتالی رستوران‌ها کاربرد دارند.

    نتیجه‌گیری

    در این مطلب سعی کردیم تا شما را با انواع مختلف طراحی سایت آشنا کنیم تا براساس نیازها و اهداف خود، بهترین گزینه را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

    در نظر داشته باشید که تیم کارشناسان «رواج»، با توجه به نوع فعالیت و خواسته‌ها و نیازهای شما، قادرند بهترین استراتژی را توصیه کرده و پس از انعقاد قرارداد، طراحی آن را برای شما انجام دهند.

    سوالات متداول

    از زمانی که تمامی اطلاعات و محتوا در اختیار تیم طراحی رواج قرار بگیرد، برای سایت‌های شرکتی بین 30 الی 45 روز کاری و برای سایت‌های فروشگاهی بین 45 الی 60 روز کاری طول می‌کشد.

    بله، ویدیوی ضبط شده از پیشخوان وردپرس خدمات شما ارسال خواهد شد.

    اگر شما طراحی خاصی مدنظر داشته باشید، طبق طرح شما اقدام می‌کنیم. در غیر اینصورت طرح اولیه توسط تیم ما انجام شده و شما می‌توانید تا دو مرتبه آن را تغییر دهید.

    ثبت درخواست مشاوره

    اجازه دهید ما به شما کمک کنیم تا برندتان را به سطح بالاتری از موفّقیّت برسانید. برای شروع همکاری، با ما تماس بگیرید. ما به شما کمک خواهیم کرد تا با بهترین برنامه و استراتژی به اهدافتان دست یابید.

    پیمایش به بالا